Kräktes :/

Jag har varit sjuk sen i fredags, och igår kräktes jag +o( Verkligen jobbigt! Och nu har jag blivit smal som, jag vet inte vad! Jag har iaf blivit smal :( Men idag mår jag bra:D Jag har bara lite ont i huvudet när jag går, blir yr när jag går, och jag hostar.... Menmen vad gör man? Är inne på msn också. Men ingen annan inne :/ Vill chatta med ngn. Jaja, jag har ätit knäckebröd, nudlar och druckit vatten och ätit nyponsoppa. Fattar egentligen inte hur jag orkar sitta vid datan menmen... Jahapp, ska nog dra nu då. Nej juste! Förresten förlåt för att jag inte har bloggat på jättelänge. Förresten, en sak till, jag är jättehungrig, har nästan INGET i magen! :O Aja hejdå! //Julia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0