Sorry laget :/

Hej! Idag hade vi jumpa i skolan, och självklart var jag sämst. Vi spelade fotboll, topsboll ovh basket, och det skulle va två lag. Okej, jag typ sumpade för hela laget, och så skulle jag möta Cecilia på fotboll. :/ Hon går ju liksom på fotboll, men det gör inte JAG! Jag tänkte ba: Nej, nu kommer jag sumppa för hela laget! Och så ramla ja, höll på att börja grina, men puh! Slapp det! Höll tårarna inne! Och hur pinit skulle det inte va om man börja grina inför hela klassen! :O Hur som helst, jag tänkte tillslut att jag passar bättre brevid planen än på. Och DET, hade jag rätt i. (Sorry förresten att jag inte bloggat på länge, finns andra saker att göra än de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0