Love you!

F*n vad Cecilia är snäll! Detta har hon skrivit på sin blogg:
jag har blivit sams med äälskling julia <3 skönt va =o jag tänkte skriva upp lite mer bloggisar.. men asså det gör jag i nästa inlägg, för dom som inte vet så e det så, att jag skrvier upp kompisar, med bloggar, frästen papi hittade skridskor, =) sköönt (a)
julia bästavän det här är till dig <3
julia, vi bråkar ju ganska mycke o så, men det gör ju alla !
alla minnen e bäst med dig, som när du skjutsade mej, sen var
det typ en grooop men sand, och så ramlade du, när vi skulle
till skolan, för att hämta en sak :) haha, och sen alla ggr, du
sovit hos mig, och när du typ inte fick men jag tog hem dig ändå :)
okej fast det gick ju sen tillsluut  ellerhur (a)


Hehe, jaah det är ju roliga minnen. xD Vi typ garva ganska mkt efter det där. Sen fick jag juuh typ inte cykla i uppförsbacken, de kunde ju hända ngt :D Men sen dick ja ju iaf en chans till! Och styret sitter snett, Johanna skulle testa att cykla på cykeln. Det första hon sa va: Asså styret verkar sitta snett! Och då sa vi alltihop! Komer alltid ihåg de där nätterna jag sov hos dig. Vi var uppe länge och låg och småpratade på våra små madrasser innan vi somna. Man kan inte fatta det, men gud vad sjukt mke vi varit som man riktigt aldrig kommer ihåg! Ska väl kanske skaffa en dagbok som jag skriver ner allt som hänt under dagen. Elr nt! Jaja Puss / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0